Державні установи

Макарівська ДПІ ГУ ДПС у Київській області інформує

Майже 2100 адміністративних послуг надано платникам податків на Макарівщині за 8 місяців поточного року

За січень-серпень 2021 року працівниками Макарівської ДПІ ГУ ДПС у Київській області надано 2095 адміністративних послуг платникам податків, зокрема:
- 1294 платники податків отримали реєстраційні номери облікової картки платника податків;
- 221 довідку видано з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- 201 платник зареєструвався платником єдиного податку;
- 262 витяги видано з реєстру платників єдиного податку;
- 195 зареєстровано книг обліку розрахункових операцій;
- 77 зареєстровано реєстраторів розрахункових операцій.
Звертаємо увагу платників податків на те, що послуги в Центрі обслуговування платників можна отримати в онлайн - режимі, використовуючи можливості сервісу «Електронний кабінет». Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.

На Макарівщині відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

Нещодавно у Макарівській ДПІ ГУ ДПС у Київській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Кампанія добровільного декларування активів громадян. Легалізація заробітної плати. Порядок подання повідомлення про прийняття на роботу ».
На запитання платників відповідала начальник Макарівської ДПІ ГУ ДПС у Київській області Лілія Джига.
Всі запитувачі отримали вичерпні відповіді.
Наводимо найактуальніші із запитань та відповіді на них.
Чи має право фізична особа, яка виявила бажання скористатися правом на подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації, уповноважити іншу фізичну особу на підставі укладеного договору доручення?
Відповідно до п.п 6.2 п. 6 підрозділу 9 прим. 4 розділу ХХ Кодексу одноразова (спеціальна) добровільна декларація подається безпосередньо декларантом до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронній формі з урахуванням вимог, встановлених розділом II Кодексу, та особливостей, встановлених підрозділом 9 прим. 4 розділу ХХ Кодексу.
Таким чином, одноразову (спеціальну) добровільну декларацію декларант має подати особисто в електронній формі.
Який збір необхідно буде сплатити фізичній особі із задекларованих активів ?
- 9 відсотків щодо валютних цінностей на рахунках в іноземних фінансових установах, а також з інших активів, що знаходяться за кордоном. Як альтернативу платник податків може обрати ставку 11,5 відсотка із сплатою податкового зобов’язання трьома рівними частинами щорічно;
- 5 відсотків щодо валютних цінностей на рахунках у банках в Україні, а також інших активів, що знаходяться (зареєстровані) в Україні. Як альтернативу платник податків може обрати ставку 6 відсотків із сплатою податкового зобов’язання трьома рівними частинами щорічно;
- 2,5 відсотки щодо номінальної вартості державних облігацій України, придбаних декларантом у період з 01 вересня 2021 року до 31 серпня 2022 року. Як альтернативу платник податків може обрати ставку 3 відсотки із сплатою податкового зобов’язання трьома рівними частинами щорічно.
Яким чином працівник може перевірити оформлення трудових відносин?
На сьогоднішній день, зареєструвавшись на веб-порталі Пенсійного фонду України, кожна застрахована особа має можливість контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, перевіряти факт сплати внесків та суму, з якої вони перераховуються.
Отримати інформацію про нараховану заробітну плату, відрахування єдиного соціального внеску та розмір страхового стажу можна в управлінні Пенсійного фонду України за місцем проживання або за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua/).
Яким чином подати повідомлення про прийняття працівника на роботу?
Повідомлення подається до контролюючого органу особисто платником або уповноваженою ним особою, або надається засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Відкриття спеціального рахунку в банку для цілей одноразового (спеціального) добровільного декларування

Для цілей одноразового (спеціального) добровільного декларування декларант має розмістити кошти в національній та іноземній валютах у готівковій формі та/або банківських металах на поточних рахунках із спеціальним режимом використання в банках України (далі – спеціальні рахунки) до подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації.
Декларант відкриває в банку спеціальний рахунок та вносить на нього готівкові кошти, банківські метали через операційну касу банку за заявою на переказ готівки, а у реквізиті «Призначення платежу/зміст операції» зазначає «добровільне декларування».
Після підтвердження джерел походження грошових коштів, банківських металів декларант має право:
- перерахувати грошові кошти, банківські метали на власний поточний рахунок фізичної особи, відкритий в банку України;
- або зняти грошові кошти, банківські метали та закрити спеціальний рахунок;
- або подати в банк заяву та використовувати надалі цей рахунок як звичайний поточний рахунок фізичної особи, відкритий для власних потреб.
Декларант додатково до документів для відкриття спеціального рахунку подає анкету та заяву.
Банк уживає заходів щодо встановлення джерел походження коштів у національній та іноземних валютах, банківських металів у випадках, передбачених законодавством з питань фінансового моніторингу.

Переваги подання звітності в електронному вигляді

Нагадуємо платникам податків про безумовні переваги звітування в електронному вигляді, серед яких:
- економія часу і коштів платників податків, за рахунок відсутності потреби відвідування податкової інспекції, придбання бланків звітності. Звітність формується в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм, підписується за допомогою електронно-цифрового підпису та передається через мережу Інтернет до податкових органів;
- відсутня потреба контролювати зміну форм бланків звітності та придбавати їх, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв’язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при запровадженні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);
- усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок;
- при поданні звітності засобами електронного зв’язку з електронно-цифровим підписом, платнику надходять повідомлення - квитанція №1 та квитанція №2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції №2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер»;
- суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу в електронному вигляді.
Для подання звітів в електронному вигляді платнику податків необхідно:
- отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів;
- зареєструватися користувачем Електронного кабінету, розміщеному на сайті ДПС України, за допомогою отриманого електронного ключа;
- заповнити та надіслати засобами електронного зв’язку Договір про визнання електронного документообігу;
- після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу - звітувати до контролюючого органу можна в електронному вигляді.
У Центрі обслуговування платників податків у ГУ ДПС у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення, 5А функціонує структурний підрозділ Акредитованого центру сертифікації ключів, де суб’єктам господарювання та громадянам столичної області можна отримати електронний цифровий підпис для здійснення в режимі онлайн податкових процедур та подання звітності до органів Пенсійного фонду, статистики та інших установ, а також подання Декларацій про майновий стан і доходи громадянами, в т.ч. для отримання податкової знижки, подання електронної декларації державними службовцями.

© 2014 Макарівська селищна рада. Всі права захищено.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free