Державні установи

Макарівська ДПІ ГУ ДПС у Київській області інформує

До місцевих бюджетів платники Київщини спрямували 8,7 млрд грн

Одним із важливих джерел доходів бюджетів органів місцевого самоврядування є місцеві податки і збори. У січні – червні 2021 року до місцевих бюджетів від платників податків надійшло 8,7 млрд гривень. Про це повідомила начальник ГУ ДПС у Київській області Олена Виноградова. Вона зазначила, що порівняно з відповідним показником минулого року, показник зріс на 21% або півтора мільярди гривень.
Найбільше коштів для розвитку місцевих громад внесено платниками податків Бучанського району – 2 млрд грн, Білоцерківського – 1,3 млрд грн та Броварського – 1,2 млрд грн.
У розрізі основних платежів наразі до місцевих скарбниць сплачено 5,7 млрд грн податку на доходи. Темп приросту при цьому склав 23%, тобто додатково надійшло більше 1 млрд грн.
Платники податку на землю за півроку спрямували 743,3 млн грн, додатково наповнивши скарбниці на 66 млн грн у порівнянні з минулочіним показником.
Також платниками пристоличного регіону внесено 288,7 млн грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. При цьому збільшено темпи зростання на 39%, що у грошовому вираженні дорівнює 81 млн гривень.
5,6 млн гривень сплатили власники елітних автомобілів у рахунок транспортного податку. При цьому, юридичні особи поповнили місцеву казну на 3,1 млн грн, фізичні – 2,5 млн гривень.
Майже на 19% або на 207 млн гривень збільшились надходження зі сплати єдиного податку: піврічний внесок від малого та середнього бізнесу наразі дорівнює 1,3 млрд гривень.
Збільшились надходження також зі сплати акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарами на 26%, а сума, що надійшла до бюджетів складає майже 300 мільйонів гривень.

Які документи надаються для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними та/або тютюновими виробами

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що СГ для отримання ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та/або тютюновими виробами, подають податковому органу заяву на видачу відповідної ліцензії та документ, що підтверджує сплату квартальної суми за таку ліцензію з відміткою банку.
Роздрібну торгівлю алкогольними напоями (крім столових вин) та тютюновими виробами СГ, у тому числі виробники, можуть здійснювати лише за наявності ліцензій на роздрібну торгівлю.
Ліцензія видається за заявою СГ, у якій вказується вид господарської діяльності, на провадження якого СГ отримує ліцензію, зокрема, роздрібна торгівля алкогольними напоями чи тютюновими виробами.
У Заяві на ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік РРО/ПРРО (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень РРО (книг обліку РО), фіскальні номери ПРРО, які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в контролюючих органах.
Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями справляється за кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку РО), яка знаходиться у місці торгівлі, на роздрібну торгівлю тютюновими виробами за кожне місце торгівлі.
Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами вноситься щоквартально рівними частками і зараховується до місцевих бюджетів згідно з чинним законодавством.
Для контролю за сплатою річної плати за ліцензії, СГ подає контролюючому органу, уповноваженому видавати ліцензії, копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.

Оновлено План-графік проведення документальних перевірок на 2021 рік

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://www.tax.gov.ua/diyalnist-/plani-ta-zviti-roboti-/446429.html оприлюднила оновлений станом на 29.06.2021 року План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2021 рік.

Контакти ГУ ДПС у Київській області для подання в електронному вигляді звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що громадяни можуть викласти свої звернення до ГУ ДПС у Київській області через:
- засоби телефонного зв'язку за телефонним номером: 0800-501-007;
- використання мережі Інтернет на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
- поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ГУ ДПС у Київській області за адресою: 03151, м. Київ-151, вул. Народного ополчення, 5А;
- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДПС у Київській області.
Строк розгляду звернень громадян - 30 днів, або продовжено, але не більше 45 днів.
Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.
Запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ „Про доступ до публічної інформації”, може бути поданий:
- на поштову адресу: 03151, м. Київ – 151, вул. Народного Ополчення, 5а;
- *на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; - факсом: (044) 246 – 23– 40;
- за телефоном: (044) 200 – 37 – 31.
Строк розгляду запитів на отримання публічної інформації – 5 робочих днів, або продовжено до 20 робочих днів.

© 2014 Макарівська селищна рада. Всі права захищено.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free