Державні установи

Макарівська ДПІ ГУ ДПС у Київській області інформує

Платники Київщини збільшили надходження до місцевих бюджетів на 19%

«Платники податків Київської області за січень-квітень 2021 року сплатили 5,8 млрд грн до місцевих скарбниць. У порівнянні із аналогічним періодом минулого року приріст надходжень збільшився на 19%, що у грошовому еквіваленті складає 922 млн гривень додаткових коштів», – повідомила начальник Головного управління ДПС у Київській області Олена Виноградова.
Найбільші суми надходжень до своїх бюджетів забезпечили платники Бучанського району – 1,4 млрд грн, Броварського – 857 млн грн та Білоцерківського – 808 млн гривень.
У розрізі основних платежів забезпечено надходження до місцевих бюджетів:
Платниками податку на доходи фізичних осіб сплачено 3,7 млрд грн, темп росту до відповідного періоду 2020 року у приведених умовах складає 118%, тобто додатково надійшло 555 млн гривень.
За вказаний період часу надійшло 479 млн грн, сплачених за землю та 946 млн грн надходжень забезпечили платники єдиного податку.


Також платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплатили 218 млн грн, збільшивши надходження до казни на 63 млн гривень.
Крім того, 2,6 млн грн транспортного податку перераховано до бюджетів юридичними особами та 1,5 млн гривень фізичними особами.
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів склав 190 млн грн, темп росту при цьому – 125%, що становить 37 млн гривень додатково.

Які гарантії закріплені законодавством про працю?

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами.
Держава гарантує працездатним громадянам, які постійно проживають на території України:
- вільний вибір виду діяльності;
- безплатне сприяння державними службами зайнятості у підборі підходящої роботи і працевлаштуванні відповідно до покликання, здібностей, професійної підготовки, освіти, з урахуванням суспільних потреб;
- надання підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх попередньо поданих заявок роботи за фахом випускникам державних вищих навчальних, професійних навчально-виховних закладів;
- безплатне навчання безробітних нових професій, перепідготовку в навчальних закладах або у системі державної служби зайнятості з виплатою стипендії;
- компенсацію відповідно до законодавства матеріальних витрат у зв'язку з направленням на роботу в іншу місцевість;
- правовий захист від необгрунтованої відмови у прийнятті на роботу і незаконного звільнення, а також сприяння у збереженні роботи.
Трудові відносини громадян України, які працюють за її межами, а також трудові відносини іноземних громадян, які працюють на підприємствах, в установах, організаціях України, регулюються відповідно до Закону України від 23 червня 2005 року № 2709-IV «Про міжнародне приватне право».
Звертаємо увагу платників податків, що статтею 53 Закону встановлено, що трудові відносини громадян України, які працюють за кордоном, регулюються правом України в разі, якщо:
1) громадяни України працюють у закордонних дипломатичних установах України;
2) громадяни України уклали з роботодавцями - фізичними або юридичними особами України трудові договори про виконання роботи за кордоном, у тому числі в їх відокремлених підрозділах, якщо це не суперечить законодавству держави, на території якої виконується робота;
3) це передбачено законом або міжнародним договором України.

Придбали земельну ділянку: коли сплачується податок?

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що у разі подання платником податку до податкового органу правовстановлюючих документів на земельну ділянку, відомості про яку відсутні у базах даних інформаційних систем ДПС, сплата податку фізичними та юридичними особами здійснюється на підставі поданих платником податку відомостей до отримання податковим органом інформації про перехід права власності на об’єкт оподаткування.
Нарахування ФО сум плати за землю проводиться податковими органами за місцем знаходження земельної ділянки, які надсилають платнику податку до 01 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.
Якщо відбувся перехід права власності на земельну ділянку протягом календарного року від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого, податок сплачується попереднім власником за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося його право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року, податковий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Якщо перехід відбувається після 01 липня поточного року, податковий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення, а попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Якщо платник має у власності декілька земельних ділянок, щодо яких необхідно провести звірку даних, для її проведення він має право звернутися до податкового органу за місцем знаходження будь-якої з таких земельних ділянок та провести звірку даних щодо:
- розміру площ та кількості земельних ділянок, що перебувають у власності та/або користуванні платника податку;
- права на користування пільгою зі сплати податку;
- розміру ставки земельного податку;
- нарахованої суми плати за землю.
У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником плати за землю на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, користування пільгою, а також у разі зміни розміру ставки плати за землю податковий орган за місцем знаходження кожної із земельних ділянок проводить протягом 10-ти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Земельний податок ФО сплачують протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (абзац 1 п.287.5 ст.287 ПКУ).
Отже, при отриманні від центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин, та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, інформації про набуття ФО права власності на земельну ділянку або на підставі поданих ФО до податкового органу за місцем знаходження земельної ділянки відомостей про правовстановлюючі документи на земельну ділянку, податковий орган здійснює нарахування сум земельного податку починаючи з місяця, в якому у ФО виникло право власності, та надсилає податкове повідомлення-рішення такій ФО. Податок підлягає сплаті протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Послідовність дій СГ для реєстрації ПРРО

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій (далі - ПРРО), повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. На обліку має перебувати також його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України .
Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (J/F 1316602), що подається у електронній формі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків через Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або засобами телекомунікацій.
Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом господарювання.
Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть використовуватись для ПРРО, суб’єкт господарювання повідомляє згідно з Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261).

© 2014 Макарівська селищна рада. Всі права захищено.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free