Державні установи

Макарівська ДПІ ГУ ДПС у Київській області інформує

Сплата майнових податків забезпечила надходження до бюджетів Київщини на суму 467 млн грн

З початку року власники майна – як фізичні, так і юридичні особи – забезпечили надходження до бюджету на суму 467,6 млн грн. Про це повідомила начальник ГУ ДПС у Київській області Олена Виноградова. Зокрема, вона зазначила, що найбільшу суму до місцевих бюджетів спрямували власники та користувачі землі. Так, за період січень-березень до скарбниць надійшло 354 млн грн плати за землю. З цієї суми 324 млн грн сплатили юридичні особи, решту – 29,8 млн грн – фізичні особи.
На 12% зросла сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, порівняно з відповідним показником минулого року. За наданою інформацією, власники нерухомості перерахували до бюджетів територіальних громад 111 мільйонів гривень, що на 11,6 млн грн перевищує суму, що надійшла у першому кварталі 2020 року. Юридичні особи забезпечили 94,8 млн грн, збільшивши темп приросту на 20% або 15,7 млн грн. Фізичні особи, у свою чергу, перерахували до казни громад 16,2 млн грн.Платники транспортного податку спрямували до бюджетів за січень – березень 2021 року 2,6 млн гривень, з яких 1,5 млн грн сплатили юридичні особи, 1,1 млн грн – фізичні особи.

Як отримати електронні довірчі послуги Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що під час здійснення на території України заходів, скерованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної інфекції COVID-19, для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі - Надавач) електронних довірчих послуг (далі - ЕДП) необхідно:
1. Здійснити попередній запис до відповідного відокремленого пункту реєстрації, режим роботи якого та засоби зв’язку опубліковані на офіційному інформаційному ресурсі Надавача у розділі «Контакти» (https://acskidd.gov.ua/contacts).
Попередній запис здійснюється протягом дня на наступний робочий день (рекомендований час попереднього запису з 8год.15хв. до 9год.00хв.);
2. Підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕДП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Надавача (https://acskidd.gov.ua/etrusted-services), обравши відповідну категорію;
3. Прийти у відповідний відокремлений пункт реєстрації на визначений під час запису час з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів.
Звертаємо увагу, що відокремлений пункт реєстрації не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів)
При цьому надання ЕДП здійснюватиметься лише за наявності у клієнтів засобів захисту від респіраторних захворювань.

Коли ФО для нарахування їй земельного податку зобов’язана подати до податкового органу документи щодо прав власності на земельну ділянку

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що облік фізичних осіб - платників земельного податку податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 01 травня.
Нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться податковими органами за місцем знаходження земельної ділянки, які до 01 липня поточного року надсилають платнику податку податкове повідомлення-рішення про внесення податку.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року, податок сплачується попереднім власником за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося його право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.
При переході права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року податковий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Якщо перехід права власності відбувається після 01 липня поточного року, податковий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення, а попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
У випадку переходу до фізичної особи (громадянина) права власності на земельну ділянку та відсутності у базах даних інформаційних систем ДПС відомостей про дану земельну ділянку, така ФО має право подати до органу ДПС за місцем знаходження земельної ділянки правовстановлюючі документи на земельну ділянку на підставі яких їй буде здійснено нарахування сум земельного податку.

Суб’єкт господарювання самостійно обирає для використання вид РРО (програмний чи класичний апаратний)

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що з 01 серпня 2020 року запроваджено використання програмни реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) і законодавство не обмежує вид реєстратора, який має застосовуватись суб’єктом господарювання - традиційний апаратний РРО чи програмний реєстратор розрахункових операцій (далі - ПРРО).
Суб’єктом господарювання обирається вид РРО (програмний та/або апаратний) самостійно, враховуючи власні потреби та керуючись питаннями зручності для своїх господарських одиниць.
Нагадаємо, що у разі, якщо суб’єкт господарювання приймає рішення використовувати ПРРО замість апаратного РРО, реєстрацію апаратного РРО необхідно скасувати.

© 2014 Макарівська селищна рада. Всі права захищено.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free