Державні установи

Макарівська ДПІ ГУ ДПС у Київській області інформує

Власники нерухомості сплатили 218 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, - Олександр Загорський

За повідомленням в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Олександра Загорського, власники нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки сплатили до місцевих бюджетів майже 218 млн грн. Цей показник на 40% перевищує надходження відповідного періоду минулого року, що у грошовому вираженні дорівнює 62,5 млн грн додаткових для казни територіальних громад коштів.
Питому вагу у розрізі категорій платників має внесок юридичних осіб. Так, за період січень-квітень підприємства та організації сплатили 188,4 млн грн, збільшивши суму відрахувань на 49% або 61,5 млн грн до показника січня-квітня 2020 року. У свою чергу, фізичні особи спрямували до місцевих скарбниць 29,3 млн грн з темпом приросту 4% або 1 млн грн.
Найбільші суми сплатили власники нерухомого майна, зареєстровані у Бучанському районі – 53,4 млн грн, Бориспільського – 40 млн грн та Броварського – 32,6 млн грн.

Своєчасно сплачуйте ЄВ та звіряйте стан особових рахунків зі сплати ЄВ

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що несвоєчасно сплачена сума єдиного внеску є боргом (недоїмкою), на яку нараховується штрафна санкція та пеня, про що платнику надсилається вимога.
У разі несплати боргу податкові органи застосовують заходи примусового стягнення.
Інформацію щодо сум заборгованості та про їх сплату власники електронного цифрового підпису можуть дізнатися у електронному сервісі ДПС «Електронний кабінет».
Також для з’ясування цих питань можна звернутися до Центрів обслуговування платників за місцем реєстрації.
Нагадуємо, що з 01 січня 2021 року змінилися рахунки для сплати єдиного внеску.
Інформацію щодо рахунків для сплати ЄСВ розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України.
Платники Київщини рахунки для сплати єдиного внеску можуть дізнатись на субсайті ГУ ДПС у Київській області за посиланням: https://kyivobl.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki//.
Шановні платники, своєчасно сплачуйте єдиний внесок, який забезпечує фінансування державних соціальних гарантій, здійснюйте звірку стану особових рахунків зі сплати єдиного внеску та не допускайте виникнення недоїмки, аби запобігти виникненню штрафних санкцій та пені за несвоєчасну сплату.

Довідку про відсутність заборгованості платник може отримати не відвідуючи податкову

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі - Довідка), формується за відсутності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем податкових органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати ЄВ, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих).
Для отримання Довідки платник подає заяву про надання довідки про відсутність заборгованості за формою згідно з додатком 2 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733.
Заява подається за вибором платника:
- у паперовій формі - до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу;
- в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login.
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно з використанням кваліфікованого електронного підпису.
У меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету платник створює та надсилає Заяву за формою J1300305 (для юридичних осіб) або F1300305 (для фізичних осіб).
У Заяві вказується відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого/якої Довідку буде подано платником (п. 3 Порядку № 733).
Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що зазначається у Заяві.
Довідка або відмова у її наданні готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.
У паперовій формі Довідку платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву.
В електронній формі Довідку або відмову у її наданні платник отримує у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
Строк дії Довідки становить 10 календарних днів з дати її формування. У Довідці обов’язково зазначається термін її дії.
Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), можна шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів електронної Довідки (дати і номеру).

Надсилання податкової звітності поштою

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що згідно з п. 49.3 ст. 49 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок, звіт подається за вибором платника податків, в один із таких способів:
а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
в) засобами електронного зв’язку в електронній формі.
Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації в електронній формі, а податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі всіма платниками цього податку. У разі припинення договору про визнання електронних документів з підстав, визначених законом, платник податків до складення нового договору має право подавати податкову звітність на паперових носіях або надіслати поштою.
Звертаємо увагу платників податків, що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити поштове відправлення на адресу відповідного податкового органу не пізніше ніж за 5-ть днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації, визначеного у ст. 49 ПКУ .
Згідно з п.п.2 п.42 Правил надання послуг поштового зв’язку затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 №270, на поштовому відправленні зазначається поштова адреса в такій послідовності:-найменування вулиці (проспекту, бульвару, провулку), номер будинку, квартири;
- найменування населеного пункту, району, області;
- поштовий індекс;
- країна призначення.
Найменування відправника та адресата, їх поштові адреси на поштовому відправленні, бланку супровідної адреси, бланку поштового переказу пишуться розбірливо чорнилом чи кульковою ручкою (крім червоного, жовтого та зеленого кольорів) або друкуються.
Внутрішні поштові відправлення з позначкою «Звіт» (листи та бандеролі з оголошеною цінністю, посилки) подаються для пересилання лише з описом вкладення, при цьому бланк опису заповнюється відправником у 2-х примірниках.
Працівник поштового зв’язку має перевірити відповідність вкладення опису, розписатися на обох його примірниках і проставити відбиток календарного штемпеля. Один примірник опису вкладається до поштового відправлення, а другий видається відправникові.

© 2014 Макарівська селищна рада. Всі права захищено.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free