Державні установи

Макарівська ДПІ ГУ ДПС у Київській області інформує

Створено: Середа, 10 лютого 2021

Переваги подання звітності в електронному вигляді

Час іде і прогрес не стоїть на місці. Якщо раніше доводилось стояти в чергах, щоб подати звітність, то сьогодні це робить програмне забезпечення всього за п’ять хвилин.
До основних переваг подання електронної звітності можна віднести такі, як:
• економія робочого часу платників податків і коштів на придбання бланків звітних документів;
• економія часу на уникненні черг під час подання звітності;
• підтвердження доставки звітності;
• гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
• оновлення версій документів звітності;
• конфіденційність інформації;
• оперативність обробки отриманої інформації.

Макарівська ДПІ ГУ ДПС у Київській області нагадує, що для зручності платників податків запроваджено сервіс «Електронний кабінет платника», скористатись ним можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смартпристроїв, сервіс працює безкоштовно. За допомогою цього сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності та інше.
Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua з використання електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Як отримати ЕЦП

Отримати електронний цифровий підпис можна в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). У Центрі обслуговування платників податків у ГУ ДПС у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення, 5А функціонує структурний підрозділ Акредитованого центру сертифікації ключів, де суб’єктам господарювання та громадянам можна отримати електронний цифровий підпис для здійснення в режимі онлайн податкових процедур та подання звітності до органів Пенсійного фонду, статистики та інших установ, а також подання Декларацій про майновий стан і доходи громадянами, в т.ч. для отримання податкової знижки, подання електронної декларації державними службовцями.
Безкоштовно ЕЦП можна отримати звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приват Банку. Також, можна звернутися до мобільного оператора, який замінить вашу SIM-карту на картку з електронним підписом. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис на платній основі.
Для отримання ЕЦП в Приват банку вам необхідно бути клієнтом цього банку (мати карту або відкритий розрахунковий рахунок на фізособу/підприємця) та бути зареєстрованим в інтернет-банкінгах «Приват24» або «Приват24 для бізнесу». Генерація ключів проходить онлайн та займає всього 5 хвилин вашого часу. Для цієї процедури не потрібно заповнювати заяву та надавати копії паспорта, ІПН чи виписки про державну реєстрацію підприємця.

© 2014 Макарівська селищна рада. Всі права захищено.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free